Nederlandse Community: JoomlaCommunity.nl

JoomlaCommunity.nl is een Nederlandstalige community website voor en door de Joomla community. JoomlaCommunity sinds de oprichting op 1 oktober 2008 de plaats voor het laatste Joomla nieuws uit binnen- en buitenland, vertalingen van Joomla en diverse Joomla extensies, uitgebreide documentatie en een behulpzaam forum waar de community elkaar graag op weg helpt in de wereld van Joomla.

Een vast team van ongeveer 25 Joomla hobbyisten en professionals uit Nederland en België zorgen op vrijwillige basis voor de continuïteit van de community. In relatief korte tijd heeft dit enthousiaste team al veel voor elkaar gekregen, JoomlaCommunity is sinds enige tijd de officiële Nederlandse vertaalpartner van Joomla en verzorgt tevens de Nederlandstalige helpserver op je Joomla site.

Op heel veel verschillende manieren kun je zelf een steentje bijdragen aan de community, om te beginnen natuurlijk door het op weg helpen van andere gebruikers op het forum. Als je het leuk vindt om wat meer te doen voor de community kun je ook plaatsnemen in een van de project teams van JoomlaCommunity.

Tevens faciliteert JoomlaCommunity de Joomla gebruikersgroepen in Nederland en België. Op meerdere locaties komen met enig regelmaat Joomla gebruikers bij elkaar om kennis te maken en ervaring uit te wisselen.

Bezoek www.joomlacommunity.nl voor meer informatie.